Čeští spotřebitelé, kteří občas zavítají například do Německa nebo Francie, ví, že na západ od našich hranic narazí na logo Nutri-Score naprosto běžně. U nás ještě nejsme tak daleko, ale i čeští potravináři již na trh uvádějí první potraviny označené na přední straně obalu známou barevnou škálou Nutri-Score.
V současnosti jde například o několik druhů jogurtů a dezertů společnosti Danone, přičemž tento největší světový producent čerstvých mléčných výrobků již veřejně oznámil, že do příštího roku plánuje umístit Nutri-Score na svůj kompletní sortiment mléčných výrobků a výrobků na rostlinném základě.
Také největší světová potravinářská firma, společnost Nestlé, systematicky využívá Nutri-Score pro rychlou orientaci spotřebitelů. V současnosti tak je již Nutri-Score označeno všech 15 výrobků značky hotových jídel Garden Gourmet, dále některé výrobky značky Thomy, značky Buitoni, spotřebitelé Nutri-Score naleznou i na 3 nových prémiových BIO polévkách Maggi a postupně budou přibývat další výrobky, včetně čokolád a dalších cukrovinek.
Také další potravinářské firmy chystají v Česku využití Nutri-Score.
Budeme se tedy těšit a držet palce